Evet Sevgili Okurlarımız Alım yapacak bankalar listesinde olan Finans Bank,ın çalışma ortaklarından beklentileri şöyle:
Banka hedeflerini, eğitimlerinin tasarımında yol gösterici olarak kabul eden Finansbank Eğitim Birimi, vizyonu doğrultusunda iş kollarının stratejik ortağı olarak çalışmaktadır. Çalışanlarının kişisel ve mesleki gelişimlerini performans danışmanlığı anlayışıyla desteklemekte ve ihtiyaçları proaktif bir yaklaşımla, önceden tespit ederek eğitimlerini gerçekleştirmektedir. Müşteri odaklı hizmet anlayışı ile iç müşterilerine sunduğu eğitim fırsatlarını, ulusal ve uluslararası araştırmaları baz alarak geliştirmektedir. Eğitim ve gelişim faaliyetlerinin "bankanın güçlü yönü" olarak görüldüğü yapılan son "Çalışan Bağlılığı Araştırması" ile teyit edilmiştir.

Finansbank ailesine katılan yeni mezun çalışanlar, çalışacakları bölüm ve görevlere göre hazırlanan kapsamlı eğitimlere katılma fırsatı bulurlar. Bu eğitimlerle; kadrolara ihtiyaç duydukları bilgi/beceri ve yetkinlikleri kazandırmak ve görevini en iyi şekilde yerine getirecek donanımı kazandırmak, Finansbank Eğitim Birimi'nin temel anlayışıdır. Şube, Genel Müdürlük, Çağrı Merkezi, Teftiş Kurulu vb. kadrolara özel olarak tasarlanan sınıf içi eğitimler, e-öğrenme ve işbaşı eğitimlerle desteklenmektedir.

Bünye içinde yetişen çalışanlarını yönetsel pozisyonlara taşımak, Finansbank'ın temel İnsan Kaynakları politikaları arasında yer almaktadır. Bu bağlamda Eğitim Birimi, mevcut yönetim ekibine ve yeni atanan/atanacak yönetici adaylarına yönelik özel eğitim programları tasarlayarak, yöneticilerinin yetkinliklerini geliştirmelerine destek olmaktadır.

Zorunlu eğitimlerin yanında, isteğe bağlı eğitimlerle kişilere kendi gelişimlerini yönetme fırsatı da sağlanmaktadır. Gerçekleştirilen eğitimler, farklı unvan ve deneyimdeki Finansbank çalışanlarının tümüne yönelik bir yelpazede gerçekleşmektedir.

Gelişen eğitim teknolojilerini ve yöntemlerini yakından izlemek, Finansbank eğitim anlayışının vazgeçilmez bir parçasıdır. Bu doğrultuda oluşturulan Finansbank eğitim portalı Finarmoni' de, yoğun bir şekilde sürdürülen e-öğrenme faaliyetlerinin yanı sıra, sürekli olarak güncellenen ve zenginleşen kütüphane, makaleler, hızlı sunumlar ve yetkinlik gelişim rehberi gibi bölümlerle, çalışanların gelişimi desteklenmektedir. Portal, çalışanların tüm eğitim faaliyetlerini tek bir platformdan takip etmelerine olanak sağlarken, yorum ve önerilere açık yapısıyla da kullanıcıların fikirleriyle beslenmektedir.

Banka dışı kullanıcılar da eğitim portalımız finarmoni'den geliştirici eğitim faaliyetlerini takip edebilmektedirler. Detaylı Bilgi Almak sitemizin sol kısmında bulunan ilgili bağlantılar sizi alım yapacak olan bankaların internet sayfalarına getirecektir. Gerekli bilgi almak için Finans Bank,ın İnternet Sayfasını Ziyaret Ediniz.

3 Yorum Var Finans Bank Personel Alımı Basvuru Formu

  1. Adsız Says:
  2. Ben Başvuru Formunu Doldurdum ve Gönderdim Bana Ne kadar süre sonra cevap gelir. bu süreç içerisinde ben neler yapmalıyım.? ayseguldemir@hotmail.com cevap verirseniz sevinirim iyi çalışmalar

     
  3. Adsız Says:
  4. SLM İSMİM ZÜLKÜF AKSAKAL ERZURUM 1984 DOĞUMLU LİSE MEZUNU ASKERLİĞİNİ YAPMIŞ SİLAHLI GÜVENLİK SERTİFİKASINA SAHİBİM VE ÖZENLE İTİNAYLA LİYAKATLA UYGUN GÖRÜLÜRSEM BU GÖREVDE SİZİNLE BİRLİKTE ÇALIŞMAKTAN GURUR DUYARIM AYNI ZAMANDA 16 YILLIK ELEKTRİK USTALIĞI BELGEM OLUP EN GÜZEL ŞEKİLDE DENEYİMİM VE TECRÜBEM VARDIR TEL NO:542.401.54.74 MSN :zulkufaksakal25@hotmail.com

     
  5. anonim Says:
  6. Merhaba ben serpil koç 1982 zonguldak doğumluyum,2yıllık tekstil teknikerliği bitirdim,ayrıca bankacılık ve sigortacılık okuyordum evliliğim dolayısıyla araverdim,bilgisayar işletmenliği sertifikam var,5yıla yakın bir showroomda satış ve müşteri temsilciliği yaptım ama şuan çalışmıyorum,bankanızda bana uygun pozisyonlarda çalışmak istiyorum,şimdiden teşekkür ederim. yusufkoc67@hotmail.com bilgilendirirseniz sevinirim.

     

Yorum Gönder